• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Tennisfitness kursus

2 juni kl. 9:30 - 12:30

Kære medlemmer.
Bestyrelsen har som tidligere udmeldt besluttet at introducere tennis-fitness som et træningskoncept i 2024 sæsonen. Konceptet har fokus på at udvikle spillerens tennisspil, samtidig med at styrke- og pulstræning bliver integreret i træningen.

Tennisfitness kan tilpasses alle niveauer og aldre og giver tennis et tvist med masser af energi og stemning på banen. Derudover er den høje intensitet med til at sikre grundformen, ligesom styrkedelen kan være med til at mindske skader. Konceptet kan også med mindre justeringer overføres til padel.

Det planlagte kursus sidste efterår måtte aflyses pga. sygdom, men nu er vi klar igen, til at afvikle et tennisfitness kursus under ledelse af en DGI-instruktør

søndag d. 2/6 2024 kl. 0930 – 1230.

Efter kurset er klubben vært med lidt mad og drikke, og der vil være lejlighed til at diskutere hvordan træningskonceptet kunne blive en succes i klubben.
Har du lyst til at lære mere om tennisfitness og afprøve øvelserne på egen krop, og er du interesseret i at være aktiv deltager i afvikling af træningsforløb efter konceptet, kan du gratis tilmelde dig kurset senest onsdag d. 29/5 2024 til Arne via SMS til 2678 6498 eller på mail: formand@bronderslevtennisklub.dk

Dato:
2 juni