Klubmesterskaber i tennis 2024

Klubmesterskaberne i tennis for seniorer er nu skudt i gang og der er til tilmeldt fem hold i damedouble, tre hold i herredouble og 6 hold i mixdouble.

Vi spiller alle mod alle i alle rækker. Man sørge selv for at afvikle kampene (altså tidspunkt, booking af baner, bolde)

Der spilles almindeligt tie-break.

Resultat: der tælles sejre og herefter paritier

Der er start mandag 5. august og kampene skal være afviklet senest 27. september.

Indberetning af resultater:

Der skal ske løbende indberetning på mail til Erik Ejsing, mail: erik@ejsings.dk. Erik sørger for, at resultaterne bliver lagt på klubbens hjemmeside, så vi alle kan følge med i resultaterne.

Vi afslutter klubmesterskabet med at fejre vinderne søndag den 29. september kl. 10, hvor klubben er vært ved kaffe og rundstykker, hvor vi håber at se alle, der har deltaget i mesterskaberne.

Der vil blive fremsendt oplysninger om vinderne senest 28. september – altså dagen er afslutning af mesterskaberne.

Du kan følge med i kamresultaterne er på hjemmesiden under menupunktet Aktiviteter -> Klubmesterskaber i tennis 2024.

Og du kan se de enkelte rækker her:

Damedouble

Herredouble