Kom og vær med.

Brønderslev Tennis og Padel Klub er en af de ældre klubber i Danmark og også en af de klubber, som råder over et af de hyggeligste anlæg!

Lige midt i Rhododendronparken, Brønderslevs perle, finder du Brønderslev Tennis og Padel Klub, Hedelundsgade 11

I disse pragtfulde omgivelser kan børn og voksne i hele sommerperioden spille tennis og padel 7 dage om ugen.

Klubben råder over 4 velanlagte grus tennisbaner og i oktober 2021 udvidede klubben med 2 kunstgræs padelbaner, som alle kan benyttes fra morgen til aften, og tidspunktet bestemmer du selv. Klubben har endda i sommeren 2017 fået lys på 2 af klubbens tennisbaner så der er også mulighed for at spille tennis efter mørkets frembrud især i den første og sidste del af sæsonen!

Banerne bookes via elektronisk banebooking!

Har du spørgsmål så tøv ikke med at tage kontakt til klubbens bestyrelse!

Husk tennis og padel er sjovt, underholdende, giver god motion og er for alle uanset alder, størrelse og niveau!

Mandag og torsdag aften hygger vi os med motionist-spilsammen. Samme tilbud har vi onsdag og søndag formiddag.

Vi byder på 4 gratis træningspas for junior nybegyndere samt mulighed for udlån af ketsjer.

Alle er meget velkommen i klubben!

Brønderslev Tennis og Padel Klub
Hedelundsgade 11